Skip to main content
search
Dodge Durango 2014 Citadel HEM na LPG
LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

Řídící jednotka LPG pro přestavby na pohon plynem Alex Optima, LPGTECH, TECH ONE, Prins VSI
Řídící jednotka LPG   Alex Optima Expert OBD
Přepínač LPG s ukazatelem hladiny plynu a provozního stavu. Signalizuje také akusticky
Přepínač LPG s optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací
Reduktor vstřikování LPG SHARK 1200
Reduktor LPG 2x  MAGIC 3 COMPACT BLACK 350 HP 
Filtr LPG plynné fáze separační odstředivý zn. Alex Ultra 360°
Filtr plynné fáze LPG 2x  Alex Ultra 360°
Nádrž LPG toroid
Nádrž LPG    ZTP 720/270/92 litrů

Příplatkové položky:
Použití jednotky plynu s modulem OBD s trvalým napojením
Plnící koncovka LPG v benzínovém víčku
Ochrana ventilů při provozu na LPG – Elektronické dávkování aditiva LPG EVP

Sekvenční vstřikování LPG Optima Expert OBD
Alex Optima Expert OBD

Systém LPG pro motory s nepřímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito několik originálních strategií řízení palivových map pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem. Systém Optima Expert je připojen komunikační lištou k originální palubní diagnostice vozidla protokolem  OBD.  Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou  vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.
Systém Alex Optima disponuje také autoadaptabilní trojrozměrnou palivovou mapou, která umožňuje precizní doladění systému ve všech provozních režimech motoru.

Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu motoru MPI na LPG

Provoz na benzín BA-95

100%

Provoz na LPG

53%

Naše firma Gasinsight s.r.o. je výhradním a přímým dovozcem a zástupcem všech montovaných komponentů. Jsme také držiteli rozhodnutí Ministerstva Dopravy České republiky o typovém schválení našeho systému LPG pro přestavby vozidel na alternativní pohon plynem. 

Přestavba na pohon LPG

DODGE DURANGO 5,7 HEMI 2021 přestavba NA LPG

DODGE RAM 1500 5.7 HEMI na LPG přestavba se systémem sekvenčního vstřikování plynu
Technická data vozidla:

Výrobce vozidla:          DODGE 
Model vozidla:             DURANGO CITADEL
Objem motoru:            5.7  HEMI
Typ motoru:                 Euro 6
Varianta:                       SUV

Výkon motoru:            262 kW/6000  ot/min
Převodovka:                 aut. 8 st.

Rok výroby:                 2014

Vstřikovače LPG

Spotřeba benzínu pouze na studené starty

Motory MPI s nepřímým vstřikováním se přepínají do provozního režimu na LPG po zahřátí motoru na přepínací teplotu, která je nastavena zpravidla na 30°C. Po přepnutí na LPG motor pracuje pouze na plyn. Benzínové vstřikovače jsou v režimu LPG odpojeny.
Systém Alex Optima Expert nepoužívá u tohoto vozidla žádný přívstřik benzínu, ale je jej možno na přání zákazníka nastavit.
Garantujeme, že vozidlo jezdí v celém rozsahu 100% na LPG naprosto bez problémů a bez negativního vlivu na motor.

Nádrž LPG toroid

Nádrž LPG místo rezervy

Na vozidle je instalována nádrž LPG toroid s externím multiventilem a plným středem o objemu 103 litrů. LPG
Nádrž je namontovaná pod podlahou nákladní korby vně vozidla.

Elektronické dávkování aditiva LPG - EVP - Elektronic Valve Protector

Elektronické tlakové dávkování aditiva LPG – u tohoto vozidla volitelné zákazníkem (není nutné)

Součástí přestavby tohoto konkrétního vozidla na LPG je také aktivní elektronické dávkování aditiva LPG pro ochranu ventilů a ventilových sedel – Elektronic Valve Protector (EVP). Toto  zařízení dávkuje aditivum LPG pod tlakem až 5 bar do vstupu lišty vstřikovačů LPG.  Aditivum je rozpuštěno ve vysoce vzlínavé kapalině, která se rovnoměrně rozptýlí po vnitřních stěnách celé vstřikovací lišty. Tím je zajištěno rovnoměrné rozdělení aditiva LPG do všech válců prostřednictvím jednotlivých vstřikovačů LPG. Tyto vstřikovače jsou navíc vysoce chráněny procházejícím aditivem, které zajistí průběžné čištění a také mazání pohyblivých částí plynových vstřikovačů.
Více o EVP na www.valve-protector.cz
Pro toto vozidlo není použití aditiva LPG pro ochranu motoru při provozu na LPG nezbytné, ale zákazník si jej přál. Chce mít jistotu.

Kvalitní komponenty LPG

Záruka kvality

Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.
Jednotka Optima Expert OBD má záruku 5 let, vstřikovače Barracuda 100tis. km
Dostupný a levný servis u nás, nebo u našich servisních partnerů po celé ČR.

Ceny zásadních komponentů plynové soupravy si můžete prohlédnout na odkazech v úvodu stránky v sekci „Technická data přestavby LPG“. 

Garantujeme dostupnost servisu a náhradních dílů po celou dobu životnosti zařízení LPG ve vozidle

DODGE DURANGO 5.7 HEMI r.v. 2014 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu  9,5 – 17,5 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba LPG 11,5 – 18 l/100km 

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG bez přívstřiku benzínu

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.

Pro tento konkrétní motor není zásadně nutné aplikovat aditiva LPG pro bezpečný provoz motoru na LPG. Podmínkou je profesionálně provedená přestavba, správných komponentů soupravy LPG a hlavně perfektní sladění palivových map benzín/plyn ve všech provozních režimech motoru.

LPG přestavby s LPGTECH
DODGE RAM 1500 5.7 HEMI na LPG přestavba se systémem sekvenčního vstřikování plynu

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru

Zanechat odpověď

Close Menu