Skip to main content
search
Ford Kuga 1.5 Ecoboost na LPG se systémem Alex Idea
Ford Kuga 1.5 Ecoboost na LPG se systémem Alex Idea
LPG přestavby s LPGTECH

Technická data přestavby na LPG:

Systém:                        Alex Idea Direct Injection
Reduktor LPG:           Alex Shark 1500
Elektroventil LPG:     Alex LPG-MAX  ventil s max průtokem na 8mm trubku
Filtr plynné fáze:        Alex Ultra 360°
Vstřikovače LPG:       Alex Barracuda SE 115 Nl  precizní přesné vstřikovače plynu
Nádrž LPG:                 ZTW 680/180/49 litrů
Multiventil:                 Tomasetto 180/30°
Plnící koncovka LPG v dolním lemu nárazníku je velmi dobře maskovaná
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX
Alex Idea Direct Injection

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX.  Je v něm použito mnoho originálních strategií řízení palivových map a emulací signálů benzínové jednotky pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem.

Systém Alex Idea DI  je trvale napojen na datovou sběrnici originální palubní diagnostiky vozidla protokolem  OBD.  Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou  vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX

Přestavba na pohon LPG

FORD KUGA 1.5 ECOBOOST NA LPG

Ford ecoboost na LPG
Technická data vozidla:

Výrobce vozidla:          Ford 
Model vozidla:             Kuga
Objem motoru:            1.5
Typ motoru:                 M8MC
Varianta:                       M8MC1AX

Výkon motoru:            110 kW/6000  ot/min
Převodovka:                 man 6 st.

Rok výroby:                 2017

testování benzínových vstřikovačů

Minimální spotřeba benzínu při provozu na LPG

Motory s přímým vstřikováním Ecoboost vyžadují při provozu na LPG přívstřik benzínu. V případě tohoto konkrétního motoru je použita strategie rovnoměrného přívstřiku benzínu cca 0,25 ms v celém pracovním rozsahu motoru. Celkové % spotřeby benzínu při provozu na LPG závisí na převažujícím režimu jízdy. Pohybuje se zpravidla od 3 do 5%.

Nádrž LPG toroid

Nádrž LPG místo rezervy

Ve vozidle je instalována nádrž LPG toroid s vnitřním multiventilem o objemu 49 litrů. Natankovat lze přibližně 40 litrů LPG

Kvalitní komponenty LPG

Záruka kvality

Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.
Jednotka Idea má záruku 5 let, vstřikovače Barracuda 100tis. km

Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu motoru ECOBOOST na LPG

Provoz na LPG s přívstřikem benzínu 3-5%

53%

Provoz na benzín BA-95

100%

FORD KUGA 1.5 ECOBOOST přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu  6,5 – 8 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba LPG 7 – 9 l/100km + 0,5 – 0,7l benzínu podle režimu a způsobu jízdy

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.

LPG přestavby s LPGTECH
Ford ecoboost na LPG

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru

Close Menu