Přestavba na pohon LPG
PORSCHE CAYENNE 4.8 283 kW NA LPG r.v. 2009
- Systém: Prins VSI DI-2.0 přímé vstřikování
- Reduktor LPG: Prins EVP-500 – elektronicky řízený tlak
- Filtr plynné fáze: Prins separační filtr
- Vstřikovače LPG: Prins – Keihin nová generace
- Nádrž LPG: ZTW 600/270/59 litrů
- Multiventil: Tomasetto 270/30°
Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním pracující na obvyklém principu nepřímého vstřikování plynné fáze LPG před sací ventily motoru s malým přívstřikem benzínu při provozu na LPG.
Nový systém Prins VSI 2.0-DI s novým reduktorem LPG eVP 500 je nejmodernějším řešením pro přestavby benzínových motorů s přímým vstřikováním na pohon LPG.
Systém VSI DI-2.0 zvládá i velmi složité nejnovější motory s přímým vstřikováním.
- Značka: Porsche
- Model: Cayenne S 4.8 V8
- Rok výroby: 2009
- Obsah motoru: 4800 ccm
- Výkon motoru: 283 kW
- Kód motoru:
- Typ vstřikování: Přímé Direct Injection
- Prins VSI DI-2.0 špičkový systém LPG – světová „1“
- Nový reduktor EVP-500 elektronicky řízený, velmi malý s výkonem až 500 koní
- Řídící jednotka plynu (ECU) Bosch
- Vstřikovače plynu Keihin jsou světová špička
- Nové provedení filtru plynné fáze Prins
- Nový vícebarevný přepínač
Malá spotřeba benzínu v režimu LPG
Elektronické tlakové sekvenční dávkování aditiva
Nádrž místo rezervního kola toroid
PORSCHE CAYENNE S 4.8 V8 na LPG – vlastnosti & zkušenosti
Motor funguje na LPG s přívstřikem benzínu, v maximální zátěži jede na benzín
Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.
Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP).