Skip to main content
search

Porsche Cayenne S 4.8 283kW na LPG Prins

Porsche Cayenne S 4.8 V8 283kW 2009 na LPG

Přestavba na pohon LPG

PORSCHE CAYENNE 4.8 283 kW NA LPG r.v. 2009

LPG přestavby s LPGTECH
Technická data přestavby na LPG:

  • Systém:                      Prins VSI DI-2.0  přímé vstřikování
  • Reduktor LPG:          Prins EVP-500 – elektronicky řízený tlak
  • Filtr plynné fáze:      Prins separační filtr
  • Vstřikovače LPG:      Prins – Keihin nová generace  
  • Nádrž LPG:                ZTW 600/270/59 litrů
  • Multiventil:                Tomasetto 270/30° 
Přestavba TSI na LPG se systémem Prins VSI DI
Prins VSI 2.0-DI

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním pracující na obvyklém principu nepřímého vstřikování plynné fáze LPG před sací ventily motoru s malým přívstřikem benzínu při provozu na LPG.

Nový systém Prins VSI 2.0-DI s novým reduktorem LPG  eVP 500 je nejmodernějším řešením pro přestavby benzínových motorů s přímým vstřikováním na pohon LPG.
Systém VSI DI-2.0 zvládá i velmi složité nejnovější motory s přímým vstřikováním. 

Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu na LPG

Provoz na benzín BA-95

100%

Provoz na LPG+5% BA

55%
Porsche Cayenne na LPG
Technická data vozidla:

  • Značka:                         Porsche
  • Model:                           Cayenne S 4.8 V8
  • Rok výroby:                  2009
  • Obsah motoru:            4800 ccm
  • Výkon motoru:            283 kW
  • Kód motoru:                 
  • Typ vstřikování:            Přímé  Direct Injection
     
Prins VSI-2.0 DI
Charakteristické parametry přestavby:

  • Prins VSI DI-2.0  špičkový systém LPG – světová „1“
  • Nový reduktor EVP-500 elektronicky řízený, velmi malý s výkonem až 500 koní
  • Řídící jednotka plynu (ECU) Bosch 
  • Vstřikovače plynu Keihin jsou světová špička
  • Nové provedení filtru plynné fáze Prins
  • Nový vícebarevný přepínač
     
Výkon motoru na LPG
Výkon motoru na LPG jako na benzínu
Nízká spotřeba LPG

Malá spotřeba benzínu v režimu LPG

Dávkování aditiva LPG

Elektronické tlakové sekvenční dávkování aditiva

Nádrž LPG toroid

Nádrž místo rezervního kola toroid

Autogas Prins

PORSCHE CAYENNE  S 4.8 V8 na LPG – vlastnosti & zkušenosti 

Motor funguje na LPG s přívstřikem benzínu, v maximální zátěži jede na benzín


Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP).

LPG přestavby s LPGTECH
Porsche Cayenne na LPG

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru

Zanechat odpověď

Close Menu