Příplatkové položky:
Použití jednotky plynu s modulem OBD s trvalým napojením
Plnící koncovka LPG v benzínovém víčku
Ochrana ventilů při provozu na LPG – Elektronické dávkování aditiva LPG EVP
Cena elektronického dávkování aditiva v rámci přestavby je 5500,-Kč
Systém LPG pro motory s nepřímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito několik originálních strategií řízení palivových map pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem. Systém Optima Expert je připojen komunikační lištou k originální palubní diagnostice vozidla protokolem OBD. Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.
Systém Alex Optima disponuje také autoadaptabilní trojrozměrnou palivovou mapou, která umožňuje precizní doladění systému ve všech provozních režimech motoru.
Cena přestavby bez příplatkových položek: 40000,-Kč
Cena přestavby s příplatkovými položkami: 45000,-Kč
Základní cena přestavby se systémem Prins VSI : 65000,-Kč
Ceny jsou orientační a aktuální v roce 2018/2020
Napište si o aktuální konkrétní nabídku na montáž LPG
Přestavba na pohon LPG
DODGE RAM 1500 5,7 HEMI 2019 přestavba NA LPG
Výrobce vozidla: DODGE (RAM)
Model vozidla: RAM
Objem motoru: 5.7
Typ motoru: Euro 6
Varianta: Pick-Up
Výkon motoru: 294 kW/6000 ot/min
Převodovka: aut. 8 st.
Rok výroby: 2019
Spotřeba benzínu pouze na studené starty
Motory MPI s nepřímým vstřikováním se přepínají do provozního režimu na LPG po zahřátí motoru na přepínací teplotu, která je nastavena zpravidla na 30°C. Po přepnutí na LPG motor pracuje pouze na plyn. Benzínové vstřikovače jsou v režimu LPG odpojeny.
Systém Alex Optima Expert nepoužívá u tohoto vozidla žádný přívstřik benzínu, ale je jej možno na přání zákazníka nastavit.
Garantujeme, že vozidlo jezdí v celém rozsahu 100% na LPG naprosto bez problémů a bez negativního vlivu na motor.
Nádrž LPG místo rezervy
Na vozidle je instalována nádrž LPG toroid s externím multiventilem a plným středem o objemu 103 litrů. LPG
Nádrž je namontovaná pod podlahou nákladní korby vně vozidla.
Elektronické tlakové dávkování aditiva LPG – u tohoto vozidla volitelné zákazníkem (není nutné)
Součástí přestavby tohoto konkrétního vozidla na LPG je také aktivní elektronické dávkování aditiva LPG pro ochranu ventilů a ventilových sedel – Elektronic Valve Protector (EVP). Toto zařízení dávkuje aditivum LPG pod tlakem až 5 bar do vstupu lišty vstřikovačů LPG. Aditivum je rozpuštěno ve vysoce vzlínavé kapalině, která se rovnoměrně rozptýlí po vnitřních stěnách celé vstřikovací lišty. Tím je zajištěno rovnoměrné rozdělení aditiva LPG do všech válců prostřednictvím jednotlivých vstřikovačů LPG. Tyto vstřikovače jsou navíc vysoce chráněny procházejícím aditivem, které zajistí průběžné čištění a také mazání pohyblivých částí plynových vstřikovačů.
Více o EVP na www.valve-protector.cz
Pro toto vozidlo není použití aditiva LPG pro ochranu motoru při provozu na LPG nezbytné, ale zákazník si jej přál. Chce mít jistotu.
Záruka kvality
Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.
Jednotka Optima Expert OBD má záruku 5 let, vstřikovače Barracuda 100tis. km
Dostupný a levný servis u nás, nebo u našich servisních partnerů po celé ČR.
Ceny zásadních komponentů plynové soupravy si můžete prohlédnout na odkazech v úvodu stránky v sekci „Technická data přestavby LPG“.
Naše firma Gasinsight s.r.o. je výhradním a přímým dovozcem a zástupcem všech montovaných komponentů. Jsme také držiteli rozhodnutí Ministerstva Dopravy České republiky o typovém schválení našeho systému LPG pro přestavby vozidel na alternativní pohon plynem.
Garantujeme dostupnost servisu a náhradních dílů po celou dobu životnosti zařízení LPG ve vozidle
DODGE RAM 5.7 HEMI r.v. 2019 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti
Průměrná spotřeba benzínu 11,5 – 17,5 l/100km podle režimu a způsobu jízdy
Průměrná spotřeba LPG 12,5 – 19 l/100km
Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG bez přívstřiku benzínu
Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.
Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.
Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.
Pro tento konkrétní motor není zásadně nutné aplikovat aditiva LPG pro bezpečný provoz motoru na LPG. Podmínkou je profesionálně provedená přestavba, správných komponentů soupravy LPG a hlavně perfektní sladění palivových map benzín/plyn ve všech provozních režimech motoru.