Skip to main content
search
Škoda Rapid TSI na LPG
LPG přestavby s LPGTECH

Technická data přestavby na LPG:

Systém:                        Alex Idea Direct Injection
Reduktor LPG:           Alex Shark 1500
Elektroventil LPG:     Alex LPG-MAX  ventil s max průtokem na 8mm trubku
Filtr plynné fáze:        Alex Ultra 360°
Vstřikovače LPG:       Alex Barracuda SE 115 Nl  precizní přesné vstřikovače plynu
Nádrž LPG:                 ZTW 650/220/56 litrů
Multiventil:                 Tomasetto 220/30°
Plnící koncovka LPG pod benzínovým víčkem
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX
Alex Idea Direct Injection

Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX.  Je v něm použito mnoho originálních strategií řízení palivových map a emulací signálů benzínové jednotky pro dokonalé sladění plynového vstřikování s benzínovým řídícím systémem.

Systém Alex Idea DI  je trvale napojen na datovou sběrnici originální palubní diagnostiky vozidla protokolem  OBD.  Díky tomu systém LPG dokáže korigovat odchylky nastavení palivové mapy, které mohou  vznikat kolísáním kvality LPG, nebo dlouhodobě postupnou změnou parametrů některých prvků plynového systému.

Přestavba na pohon LPG

ŠKODA RAPID 1.2 TSI NA LPG

Škoda TSI na LPG Prins Direct LiquiMax
Technická data vozidla:

Výrobce vozidla:          Škoda 
Model vozidla:             Rapid 1.2 TSI
Objem motoru:            1.2 
Typ motoru:                 CJZD 
Výkon motoru:            81 kW/6000  ot/min
Převodovka:                 man 6 st.

Rok výroby:                 2016

testování benzínových vstřikovačů

Minimální spotřeba benzínu při provozu na LPG

Motory s přímým vstřikováním TSI vyžadují při provozu na LPG přívstřik benzínu. V případě tohoto konkrétního motoru je použita strategie rovnoměrného přívstřiku benzínu cca 0,25 ms v celém pracovním rozsahu motoru. Celkové % spotřeby benzínu při provozu na LPG závisí na převažujícím režimu jízdy. Pohybuje se zpravidla od 3 do 5%.

Nádrž LPG toroid

Nádrž LPG místo rezervy

Ve vozidle je instalována nádrž LPG toroid s vnitřním multiventilem o objemu 56 litrů. Natankovat lze přibližně 47 litrů LPG

Kvalitní komponenty LPG

Záruka kvality

Systém LPG je složen z vybraných originálních dílů. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.
Jednotka Idea má záruku 5 let, vstřikovače Barracuda 100tis. km

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX
Ekonomika provozu na LPG je úspora 50%
Ekonomika provozu motoru 1.2 TSI  na LPG

Provoz na LPG s přívstřikem benzínu 3-5%

53%

Provoz na benzín BA-95

100%

ŠKODA RAPID 1.2 TSI přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti  

Průměrná spotřeba benzínu  5,8 – 8 l/100km podle režimu a způsobu jízdy

Průměrná spotřeba LPG 6,5 – 8,3 l/100km + 0,3 – 0,7l benzínu podle režimu a způsobu jízdy

Dlouhodobý průměr spotřeby se pohybuje okolo 7l LPG a 0,4l BA-95/100km ve smíšeném provozu

Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.

Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s možností dávkování aditiva prostřednictvím plynových vstřikovačů.

U motoru 1.2 TSI však není aditivace při provozu na LPG nezbytně nutná.
LPG přestavby s LPGTECH
Škoda TSI na LPG Prins Direct LiquiMax

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru

Zanechat odpověď

Close Menu