Systém: Prins VSI-3.0 DI dual injection
Reduktor LPG: Prins eVP-500
Elektroventil LPG: Valtek
Filtr plynné fáze: Prins
Vstřikovače LPG: Keihin
Nádrž LPG: ZTW 680/220/59 litrů
Multiventil: Tomasetto 220/30°
Plnící koncovka LPG ve schránce tankování benzínu
Přepínač plyn/benzín z optickým ukazatelem hladiny LPG a akustickou signalizací provozních stavů systému LPG
Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním pracující na obvyklém principu nepřímého vstřikování plynné fáze LPG před sací ventily motoru s malým přívstřikem benzínu při provozu na LPG.
Nový systém Prins VSI 3.0-DI s novým reduktorem LPG eVP 500 je uzpůsobena pro spolupráci se systémy tzv. „duálního“ vstřikování TSI. To znamená, že je schopna pracovat se systémy využívající kombinace nepřímého i přímého vstřikování paliva u některých novějších koncernových motorů TSI. Tyto motory mají 4 vstřikovače umístěné standardně před sací ventily jako u motorů MPI a zároveň mají 4 vstřikovače do spalovacího prostoru pro přímý vstřik.
Přestavba na pohon LPG
ŠKODA SUPERB 2.0 TSI NA LPG
Technické údaje vozidla
Značka: Škoda
Model: Superb
Motor: 2.0 TSI 162kW
Kód motoru: CHHB
Typ vstřikování: TSI dual (TSI/MPI)
Specifické parametry: Digitální snímač tlaku paliva
Rok výroby: 2017
Nádrž místo rezervy
Ve vozidle je namontována nádrž LPG typu toroid s vnitřním multiventilem o objemu 59 litrů. Při plnění na 80% je tak možné natankovat cca 47 litrů LPG
Prins VSI 3.0-DI Dual Injection - nová technologie - minimální spotřeba benzínu při provozu na LPG
ŠKODA SUPERB 2.0 162kW 2017 přestavba na LPG – vlastnosti & zkušenosti
Průměrná spotřeba benzínu 7.5 – 10 l/100km podle režimu a způsobu jízdy
Průměrná spotřeba LPG 7 – 9 l/100km + 0,5 – 0,7l benzínu podle režimu a způsobu jízdy
Motor funguje v celém výkonovém rozsahu na LPG perfektně bez jakýchkoli vedlejších projevů
Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.
Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání.
Toto vozidlo je vybaveno sekvenčním elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP) s dávkováním aditiva do každého válce motoru samostatně.
Doporučujeme: