Skip to main content
search
VW TIGUAN 1.4TSI 110kW na LPG
vw tiguan 1.4tsi 110kw na lpg se systémem IDEA
Praktické zkušenosti z reálného provozu na LPG 50tis km

VW TIGUAN 1.4 TSI 90kW CAXA NA LPG

Malý přívstřik benzínu

Systém Alex IDEA DI je vysoce efektivní při provozu na LPG. Vystačí si jen s minimálním přívstřikem benzínu.

Výkon na LPG

Při provozu na LPG má motor TSI prakticky stejný výkon, jako na BA-98. Měřeno na bzdě.

Nízká spotřeba LPG

Spotřeba LPG je velmi příznivá. Velké auto s výkonným motorem má průměr 9l/100km.

Záruka 5 let

Systém IDEA je složen kompletně z originálních dílů firmy Alex. Tyto komponenty mají garanci nejvyšší kvality.

testování benzínových vstřikovačů

Alex IDEA

Systém LPG pro motory s přímým vstřikováním je kompletně vyvinutý firmou ALEX. Je v něm použito několik patentovaných strategií pro minimalizaci nutného přívstřiku benzínu při provozu na LPG. Díky tomu má systém LPG bezkonkurenčně malou spotřebu benzínu v rozsahu 3-10%. Na rozdíl od konkurenčních systémů, které musí přidávat 20-30% benzínu při provozu na LPG.
VW TIGUAN 1.4 TSI na LPG při provozu na LPG dlouhodobě potvrzuje, že systém ALEX Idea DI má velmi nízkou spotřebu benzínu i LPG.

Ekonomika provozu je srovnatelná s konvenčním sekvenčním systémem LPG

Provoz na LPG

95%

Přívstřik benzínu při provozu na LPG

5%

Výsledky vozidla zákazníka v dlouhodobém provozu

IDEA systém sekvenčního vstřikování LPG pro motory TSI, FSI, GDI od firmy ALEX

VW TIGUAN 1.4 TSI 90kW  

Na LPG najeto 51.000 km

Průměrná spotřeba benzínu 0,45 l/100km

Průměrná spotřeba LPG 7,8 l/100km

Vozidlo celou dobu jezdí v režimu „přepnuto na LPG“ a je provozováno nejčastěji v dálničním režimu kombinovaném s městským provozem, ale relativně málo „studených“ startů. Motor pružně reaguje a má výkon na LPG k nerozeznání od jízdy na benzín.

Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG.

Toto vozidlo bylo na přání zákazníka vybaveno elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG – Elektronic Valve Protector (EVP)


Při provozu na LPG není používáno žádné aditivum pro ochranu ventilů a jejich sedel jako je např. Gaslube.
Pro preventivní čištění benzínových vstřikovačů je aplikováno aditivum firmy ERC Čistič palivového systému pro rozpuštění zatvrdlých usazenin v benzínových vstřikovačích. Aditivum se dávkuje každých cca 5tis. km.
Motor škoda superb 1.4 tsi na LPG se systémem ALEX Idea

Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme

Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru

Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG?

Zpět nahoru

Close Menu